5. Cum corectez o factura cu status "Eroare" de la ANAF?
Daca dupa trimiterea unei e-facturi in SPV (RO e-Factura ANAF) aveti mesajul "Eroare", atunci trebuie sa corectati eroarea specificata de ANAF si sa retrimiteti factura in SPV (tot din meniul e-Factura -> trimite SPV ANAF).
Pentru a vedea eroarea, accesati meniul "E-Factura -> Istoric trimitere e-Facturi".
Cautati factura la care ati primit eroare si dati click pe XML. Dupa ce ati facut download, il deschideti si cititi eroarea.
Daca nu intelegeti eroarea de la ANAF, sunati-ne sau lasati-ne un mesaj pe whatsapp si va ajutam.
Dupa corectia erorii, retrimiteti e-Factura in SPV (in meniul Facturi, dati click pe factura respectiva si din dreapta sus, de la e-Factura, selectati Trimite SPV ANAF).
Daca ati facut corectie la nivel de date companie (ex: ati modificat Localitate) sau la nivel de Client (ex: ati modificat CIF), atunci, pentru a reface formatul facturii deja emise:
-
accesati meniul Facturi,
-
va pozitionati pe factura care trebuie modificata, o accesati si dati "Modifica"
-
apoi accesati "Salveaza si Inchide"